» » » WinRAR v5.71 Türkçe Full İndir

WinRAR v5.71 Türkçe Full İndir


Winrar Türkçe Full

WinRAR Full İndir


Winrar Türkçe program, bilgisayar kullanıcıları arasında en sık kullanılan arşivleme ve arşiv çözme yazılımlarından birisidir WinRAR. rar, zip, 7zip, gzip, tar, vb uzantıları tanıyıp açabilirsiniz, rar ve zip uzantılı arşivler yapabilirsiniz. İnternetten indirilen dosyaların yüzde 80i rarlı veya ziplidir. Programı kullanabilmeniz için zip olarak verdim, Türkçe ve full sürümdür


Winrar Özellikleri:

# RAR ve ZIP 2.0 arşivleri tam olarak desteklenir.

# Çok gelişmiş, orijinal sıkıştırma algoritması

# Metin, ses, grafik, 32-bit ve 64-bit Intel uygulamaları için geliştirilmiş özel sıkıştırma algoritmaları

# Sürükle-Bırak kolaylığı ve sihirbaz özelliği sağlayan kabuk arayüzü

# Komut satırı arayüzü

# RAR olmayan arşiv (7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z) yönetimi

# Katı arşivleme, 10%-50% oranında artırabilir.

# Çoklu cilt arşivler

# Varsayılan veya seçilebilir SFX modüllerini kullanarak kendi açılan arşivlerin (çoklu cilt dahil) oluşturulması

# Fiziksel olarak hasar görmüş arşivlerin kurtarılması

# Çok ciltli arşivlerin eksik parçalarını yeniden yapılandırmaya izin veren kurtarma ciltleri.

# Dosya adlarında Unicode desteği

# Şifreleme, arşiv açıklaması, hata günlüğü gibi diğer hizmet işlevleri.

WinRAR v5.71 Türkçe Full İndir



Kötü winrar şakalarına gerek yok, windows ezelinden beri zip dosyasını program olmadan açar zaten.



Rar Şifresi: www.teknomobil.org
Sorun yaşıyorsanız Winrar'ı güncelleyin.
Sorun bende değil, sorun sende ben daha iyilelerine layığım.
18-05-2019, 04:46 1 373 058 303
  1. avatar
    yftycjhb 1 Şubat 2014 22:39
    teşekkürler kardeş süper

    Cevapla | Alıntı Yap

  2. avatar
    ad 27 Ocak 2014 08:26
    slm abim bende eski sürümü yüklü şimdi bunu indirdim yüklesem bir sorun cıkmaz deyilmi beni aytınlatın lütfen



    Cevap: Sıkıntı olmaz

    Cevapla | Alıntı Yap

  3. avatar
    Lucy 23 Ocak 2014 10:34
    Teşekkür ederim. Elinize sağlık winked

    Cevapla | Alıntı Yap

  4. avatar
    0nur 17 Ocak 2014 20:20
    Adamın dibisinz formattan sonraki bütün programları buradan indiriyorum :DD

    Cevapla | Alıntı Yap

  5. avatar
    aa 4 Ocak 2014 01:11
    teşekkürler ağam

    Cevapla | Alıntı Yap

  6. avatar
    ihsan10 1 Ocak 2014 16:08
    arkadaşım eline sağlık da winrar programını sıkıştırılmış paylaşmak nasıl bi mantıktır...



    Cevap: Arkadaşım zip dosyasına sağ tıkla hiç bir şey kurulu olmasada açabilirsin tamam mı? O yüzden zip şeklinde paylaştım rar şeklinde değil.

    Cevapla | Alıntı Yap

  7. avatar
    Acemi 1 Ocak 2014 00:53
    Bendeki winrarin süresi doldu, bunu indirsem calisirmi yoksa yeniden formetmi atmak gerekiyor?



    Cevap: Off Allahın varsa şunu indir ve dene, sonra yorumunu yap tamam mı. Ömrüm sizin gibi insanların yüzünden kısaldı sinir asabi v.s hastası yaptınız bizleri.

    Cevapla | Alıntı Yap

  8. avatar
    yeryüzü_dışından 31 Aralık 2013 20:42
    açıklamaya koptum resmen..
    YERYÜZÜNDE EN ÇOK KULLANILAN.....
    sanki bunu yeryüzü dışında başka alemlerde kullananlar da varmış gibi.
    size göre var galiba admin bey..muahahaha...


    Cevap: Bak dayı sana bi çift sözüm var, internet alemi kopya alemidir artık, yazdığım açıklamalrı birebir kopyaladıklaır için, sallamasyon yazılar yazmak zorunda kaldım, ne yazsam birebir aynısını kopyalayıp veriyorlar, anlıyor musun la ? Anlamazsın gül sen hahaeheha hahehe ok.

    Cevapla | Alıntı Yap

  9. avatar
    uğuurrrr 26 Aralık 2013 18:06
    teşekkürler........................

    Cevapla | Alıntı Yap

  10. avatar
    beta_zeta 11 Aralık 2013 10:48
    Teşekkürler

    Cevapla | Alıntı Yap

  11. avatar
    AHMET45647848 4 Aralık 2013 18:43
    win8.1 destekliyomu acaba

    Cevapla | Alıntı Yap

  12. avatar
    Emregn 1 Aralık 2013 17:22
    ulan winrar'ı zipleyipdemi upload ettin ?



    Cevap: Ulan bay ukala, kendini akıllı uzman sanıp ayar vermeye çalışıyorsun aklınca da. Biraz bilgin olsa kafan çalışsa zip dosyasını windowsun hiç bişey kurmasanda açtığını bilirdin. Tamam mı canım benim rar değilde zip boşuna yapmadık onu.

    Cevapla | Alıntı Yap

  13. avatar
    Furkanasdasd 22 Kasım 2013 17:08
    çok teşekkrüler işime yaradı

    Cevapla | Alıntı Yap

  14. avatar
    yeah4136 15 Eylül 2013 19:40
    teşekkürler teknomobil smile

    Cevapla | Alıntı Yap

  15. avatar
    Serhatt 15 Eylül 2013 12:40
    Çok teşekkür ediyorum süper paylaşımlarınız için.

    Cevapla | Alıntı Yap

  16. avatar
    LuckyStrike 12 Eylül 2013 16:17
    Alıntı: darktiger28
    süper site ilk defa zorunlu değilde beğendiğimden üye oldum herkesin eline sağlık



    ben de wink

    Cevapla | Alıntı Yap

  17. avatar
    yusuf_1978 15 Ağustos 2013 20:36
    çok teşekkürler

    Cevapla | Alıntı Yap

  18. avatar
    X 14 Ağustos 2013 16:40
    Teşekkürler

    Cevapla | Alıntı Yap

  19. avatar
    By Ozan 3 Ağustos 2013 19:45
    Beyler Bu Windiows 8 64 bit için olurmu lütfen acil cevap yazın smile

    Cevapla | Alıntı Yap

  20. avatar
    thebatu007 14 Temmuz 2013 15:24
    Kardeş zip in içine koymanız çok iyi bi fikir.Ve ben bu sitenin gelişeceğine inanıyorum.Linkleri biraz daha arttırsanız çok güzel olacak :D çok beğendim siteyi en az 15 tane indirdim şu ana kadar.

    Cevapla | Alıntı Yap

  21. avatar
    sa 9 Temmuz 2013 16:43
    winrar kurulumunu winrar içine atmışsın abisi biz nasıl kurcaz hata alıp duruyorum mahvoldu olay :( pc: win 7 32 bit



    Cevap: Abartma zip dosyası hiç bişey olmasada açılır, o kadar amatör değilim.

    Cevapla | Alıntı Yap

  22. avatar
    Mert Omay 9 Temmuz 2013 04:06
    Bu WinRAR neden Windows kurulduğunda gelmiyor direk anlamış değilim. Hayati bir program...
    TeknoMobil'e özel teşekkürler. Full program konusunda çok iyiler.

    Cevapla | Alıntı Yap

  23. avatar
    John Rambo 29 Haziran 2013 18:12
    Elinize Sağlık..

    Cevapla | Alıntı Yap

  24. avatar
    Dkrc 29 Haziran 2013 14:27
    emeğine sağlık.

    Cevapla | Alıntı Yap

  25. avatar
    serikli07 28 Haziran 2013 22:07
    çok saol anakartın driver cdsinden winzip kurdum iğrenç hiç bişeye yaramıyo sayende düzgünce rar kullancam

    Cevapla | Alıntı Yap

  26. avatar
    the end 13 Haziran 2013 10:28
    çok teşekkürler HELAL OLSUN SİZE!!!!!!

    Cevapla | Alıntı Yap

  27. avatar
    mmert 25 Mayıs 2013 18:19
    teşekkür ederim, gerçekten çok güzel bir site :)

    Cevapla | Alıntı Yap

  28. avatar
    Deneyci 24 Mayıs 2013 23:20
    Kardeşim çok minnettarım. Öpüyorum Seni lol
    crying sad

    Cevapla | Alıntı Yap

  29. avatar
    MasterYi 20 Mayıs 2013 20:08
    Müthişsiniz Her zaman Teknomobil :)

    Cevapla | Alıntı Yap

  30. avatar
    captainahab 3 Mayıs 2013 00:49
    emeğine sağlık sağolasın  smile

    Cevapla | Alıntı Yap

Yorum Ekle


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10